Bu el kitabının amacı, Slow Food eğitim manifestosunda ve politikasında ifade edilen ilkelerin gerçek hayata nasıl yansıtılabileceğini göstermek için Slow Food birliklerinin liderlerine ve eğitimcilerine pratik tavsiyeler sağlamaktır. Bunu mümkün kılmak için akıllarda yer edecek deneyimleri derledik ve iyi sonuçlar vereceğine inandığımız bazı öğretim yöntemleri ve teknikleri ile manifesto ilkelerinin anlatımını kolaylaştıran çevresel koşulları açıkladık. Etkinlik açıklamalarını yaparken her bir başlığın diğer konularla ilişkisini de belirten bu kılavuzun eğitim programları planlayan herkes için bir referans ve tartışma noktası olmasını diliyoruz. En başarılı Slow Food eğitim deneyimlerinin güncellenmiş haritası, bunları birbirleriyle karşılaştırma ve ilişkilendirme şansı da sunuyor.
Slow Food Eğitimi El Kitabı
Editörler: Valeria Cometti, Stefania Durante, Mariana Guimaraes, Michèle Mesmain
Kapadokya Üniversitesi Yayınları: 59
Gastronomi Serisi: 3
ISBN: 978-605-4448-50-0
DOI: 10.35250/kun/9786054448500
URL: https://hdl.handle.net/20.500.12695/2032;
© Copyright, 2023, KAPADOKYA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI
Sertifika No: 43348
İngilizce dilinden Türkçeleştiren: Kapadokya Üniversitesi
Çeviri editörü: Müge Artar
Türkçe eser mizanpaj: Nazile Arda Çakır
Eğitim yerelleştirme: Derya Ergin Atalan, Mine Erdem Büyükkiraz, Banu Süzen, Zekeriya Temircan, İrem Turgut, Eylem Üstünsoy, Merve Girgin, Mahmut Sevim
Metin ve fotoğraf yerelleştirme: Mine Erdem Büyükkiraz, Banu Süzen, Eylem Üstünsoy
Kitap İçeriği | Kitabın içeriğine ulaşmak için tıklayınız. |
---|
Editörler: Valeria Cometti, Stefania Durante, Mariana Guimaraes, Michèle Mesmain
İngilizce dilinden Türkçeleştiren: Kapadokya Üniversitesi
Çeviri editörü: Müge Artar
Eğitim yerelleştirme: Derya Ergin Atalan, Mine Erdem Büyükkiraz, Banu Süzen, Zekeriya Temircan, İrem Turgut, Eylem Üstünsoy, Merve Girgin, Mahmut Sevim
Metin ve fotoğraf yerelleştirme: Mine Erdem Büyükkiraz, Banu Süzen, Eylem Üstünsoy
Kitabın içeriğine ulaşmak için tıklayınız.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.